Har du lagt dig i overhalingsbanen til fremtidens detailhandel?

Dette spørgsmål og mange andre vil Bettina Arndt fra Erhvervsakademi Aarhus stille på vores workshop den 11. & 12. januar 2017 på Fagmessen i Odense.

Bettina Arndt

Svaret til ovenstående skal være et HELT KLART SVAR - har du det?

Det handler om at have en klar plan. En plan som er mulig at fuldføre, og som sikrer rette mand på pladsen. Der er i fremtidens detailhandel kun plads til de allerdygtigste og til dem, som har den rigtige adfærd og holdning – hvor det at gøre en forskel og differentiere sig er et MANTRA. SERVICE & NÆRVÆR er kodeordene.

 

Følgende emner vil blive belyst på Bettina Arndts workshop

SERVICE – ”Skab vækst via bedre service og kundeoplevelser i dit plantecenter/planteskole”

• Skabe et fælles fundament for forretningen, hvor service og inspiration skaber vækst og kundeoplevelser
• At sikre at MERSALG = SERVICE - og alle kunder skal præsenteres for et ekstra produkt, for det har de fortjent
• At være NÆRVÆRENDE via din faglige ekspertise og rådgivning
• At differentiere sig i bybilledet således, at din forretning bliver attraktiv for kunderne i området.

ÅRSHJULET - PLANEN ”Et enkelt værktøj der skaber overblik, mere omsætning og styr på det, som sker i dit plantecenter”

• Hvad skal bidrage til vækst i den kommende sæson?
• Hvordan får du overblik og holder fokus?
• At have fokus på HVORDAN du får tingene til at ske, og opnår de øn-skede resultater?
• Hvordan holder vi niveau og motiverer – NYE INPUT/VÆRKTØJER